Wednesday, February 11, 2009

Kembali Pulih

ALhamdullillah...syukur kepada ALLAH yang Maha Kuasa, Lagi Mengasihani umat nya sekalian alam... petang td aku ngn pokwe g melawat yusman kat Hospital...sbenonyer janji kelmarin.. tp coz of work xdpt pegi.. mase dlm kursus 2 hari lepas..terkejut, bile dpt call dari kak tie.. tp bile dengor yusman ckp nk jumpe aku...aku jadi gembira...mamat tu dh boleh bercakap..Alhamdullilah...

Okey...sambung cite td.. then after smpai tingkat 8 hospital tu.. cari la aku nie name yusman nie..kat wad 8CD ngn 8EF..tapi xjumpe....semua name pompuan.hahahahhaa... call kak tie... tanyer

Aku : Hello..kak tie... yusman ade maner??
Kak Tie : Aaaa..anis..mung duk mane nie...
Aku : Ambe ade tingkat 8 doh nie...
Kak Tie : Haaaa...syar...yusman bleh kuar doh...ade kat bilik x-ray skang nie... mung
mari la sini..

Aku : Okey...ambe g sane..

Then aku pon turun la balik.. x-ray room tu kat tingkat bawah la kot kn... ermmm smpai jerk mamat tu sedang elok je lepas x-ray....kiteorg lepak la dlu kat ctu... smbil tnggu keputusan... slang beberapa belas minit... doc mai dengan keputusan tu... hemmmmm..syukur.. doc tu kate leebih baik dari sebelumnya la...yang doc tu risau bile nengok parut kat peparu yusman tu...kate dier amik mase gak la nk baik sepenuhnya...hemmmmm...

Lpas sembang2... aku tolak la mamat tu smpai kete.. mase kat kete tu abang si yusman nie p hanto krusi roda..haaaaaa tuk SEMUA FRIEND...NI AKU ADE SHOT BEBERAPE GAMBO TUK KORANG SEMUA TENGOK...






























Hemmmm..cm ne...hemsen balik dh kn...xkn korang x tahu prangai si yusman nie..tengok...sempt lh posing tu...hahahhaha..layan je la... kate kak tie... start je leh ckp ... dh suruh kaktie masok semua mende yang best2....hahahhaha..memang lawok la mamat nie... tp pape pon syukur kepada ALLAH..krane menyembuhkn mamat nie dari sakit...

P/S : Untuk semua member2..abang yusman pesan...kalau jumpe mamat nie hisap rokok lg..jangan segan silu..lempang je mamat yusman nie....

Okey sampai sini lu cite aku...ngantuk dh nie..layaaaannnnnnn..