Friday, December 19, 2008

BorinkNyerrrrr...

huffff...ape nk jadi skang nie..keje blum jugok dapat...skarang nk posting pom rase malas..hemmm..sory la semua..skrang nie aku malas nk posting...borink siot....skarang aku tngh fokus kat trading Forex nie...hemmm bile nengok kawan2 dh mula mendapat keuntungan... jeles jugok.. tapi pape pom aku kne blajo lebih banyok lg tuk tau selok belok main nie... bukan senang sayang oiiii...hihihi... brain plok dpt masuk OUM... nk jugak rasenyer aku sambung degree balik... bile pikirkn kerja yang bakal aku trime nie kne training 6 bulan plok..huffff.... training3... keje blum jamah jgk lg...tp maybe bukan rezeki aku lg kot..ntahlaa.... malas nk pikir... tp skali2 kne jgk fikir.. umur dh makin meningkt.... bukan makin muda kite nie kn..ermmmmmm..layaaaannnnnn....

No comments: