Saturday, December 13, 2008

Qurban

Slamat hari raya qurban semua...amacam tahun nie..qurban x..ermmm..tahun nie mak aku masuk bahagian qurban,,so little bit bzz skit la..tapi tahun nie...rumah aku didatangi tetamu istimewa..hikhikhik..bukan sape pom...sir kite dari india la...ermmm... yang kelakornyer,, ni adalah first time kishore tengok orang islam mengerjkan ibadah qurban...hihihiihhi...ermmm..

pagi aku g smayang raya..tha=en balik umah..tukor dressing...g tolong orang perebah lembu...seronok tau dok...then after semua selesai...bagikan daging..aku p hantar umah yang dh aku list kan...best giler time tuuu.. insyaallah.. tahun depan klu kewagan stabil..aku pon nk masuk bahagian jugak..korang doa2 kan la erkkk moga aku dimurahkan rijeki tahun depan..hihihkhik..ermmm..

okay guyss...bawoh nie aku post kan jugok beberape pic... tengok k.......




No comments: