Saturday, January 3, 2009

Letih Giler...

Bangun pagi kul 8.00pg...g mandi..then siap..pastu makan jap... check kete.. mulakan perjalanan ke Klantan tuk anto adik bongsu aku nieee ke MRSMPC... Aku lalu ikut biase.. dari Terengganu..seberang takir..telaga papan..then potong masuk ke Guntung dalam keluar guntung luar trus ke jerteh.. then masuk pasir putih klantan...hemmmm..cuaca dari dungun elok jer..tp bile sampai kat kmpg Beris TokKu hujan renyai2... sampai jabi jer..ujan agak lebat dh.. ade air tngah jalan..okay lg..boleh redah... then truskan perjalanan.. dh nak sampai masuk ke Sempadan klantan.. jalan disebelah kanan dh ditutup..air naik...aku dh rase xsedap hati dh..tah smpai ke idak pc nie..truskan lg.. sampai wakaf bunut.. ade air lg... aku branikan diri..redah lg.lepas...huffff... then truskan journey... sampai satu tmpt tu dlm pasir putih lg la...aku tngok banyk knderaan berhenti dibahu jalann.. air dh nk dekat paras pinggang...mmg xlepas... kne cari jalan altenatif ke KB... then patah balik..amik jalan ke Tok Bali..trus ke Jelawat then bru dpt masuk ke kb..slamat la smpai ke PC..










T
hen perjalanan balik aku..lg teruk.. balik ikut Tok bali..bachok...masuk ke Kuala Besut...then ikut Tembila...masuk ke Renek...then keluar ikut Saujana..trus ke Terengganu...melanjur ke Giant Mall kejap...hahahhaha singgoh makan la bai..perut lapor.... after makan..we continue our journey balik dungun laaaaa....




Haaaaaa..time nie best skali ari nie..makan...lapor duk redoh banjir dri tadi..lapor prut la plok... singgoh la kat Giant Mall trg..makan2...jln2 kejap..rilis tension..mak leh kate...hahahha...





















1 comment:

widydib said...

kelate aje dierrr...