Friday, January 16, 2009

Sebelah Petang nyer...Marathon Wayang...

Ermmm... pas anto Sheida_05 ngn chunk opis..aku ngn Uncle Dol p Alamanda..mulenyer nk beli sandle jer... then... masuk book store kat ctu..tengok2 buku..last2 beli jugak 1... buku ajax...how to develope ajax..ntah la..aku cm tertarik lak dengan ajax..(tetibe)...hakhahakhakk..layan je la kn..hemmm... then pastu singgah kat Burger King jap... santap lg..doh cm ne dok besau kn..hikhikhikkk..tp aku x mkn..cume Uncle Dol jerk... Awas dong... yeezaaa..hihhi










So ni la buku yang aku beli tu...hikhikhi..tuk rakan developer klu nk pinjam..boleh la ckp ngn aku...okay..ilmu nie kne kongsi kn..bru bertambah n lekat kt dlm kepale hotak tuu..hihihkhikhik.. ermmm.. then after makan2 tu..terpikir gak...ape nk buat mlm nie kn.. since aku dh x balik lg nie.. ermmmm tengok wayang best gak kn..so beli tiket..citer Outlander..

Nie haaa tiket nyer...huhuhuu..best gak skali2 tengok wayang ni kn..ermmm cite pon best.. so layan...Ermmm..cite nie tentang..zaman dahulu kale..best gak cite nie..kisah zaman dulu ade satu village nie kne serang dek naga yang datang dari angkasa lepas... hero muke slamber jerk..tapi heroin mmg cun abis..seksi lg..hikhkhkhikhkkk..tapi siyes..cite nie mmg best.. binatang tu name moorwen....


Moorwen nie makan orang,binatang..seme2 la..hkhikhikhik..seram..klakor..aksi sbnrnyer cite nie... ermmm dh abis cite ni..pikir lak ape yang nk dbuek pas nie... malam masih muda..so booked lg satu citer...ermmm kire yeyeye...maraton wayang la mlm nie..coz nk jln2 mls..jadik pot jer..tengok citer..hikhikhik..citer kedua kiteorg tengok film Lady cop papa crook...citer cine..best gak..cite psal polis pompuan nie yang otai n gamble ngan tugas dier..hihii..klako siap...hihihi...

Ermmm..ni lah hero n heroin nyer...haaaa yang pompuan pegang pistol tu la yang aku kate gamble sgt...tapi suke la nengok cite polis pompuan nieee.... tapi lg suke bile tengok suami si polis otai nie... tp aku rase korang semua mesti dh tengok nie kan..ermmmm dh tengok xpe.. janji aku bru tengok jerk citer nie...hihihikhihihkihik...

ni lah hero yang bangkai n heroin yang otai.. tapi si suami si polis otai nie... bangang skit.. kire cm art loving la..hihihikk balik keje jer si polis otai nie pening jerk nengok suami dier kejekn umah sampai dh jadik cm tokang pecah umah tu..hihkhihkikhikhik..yeeezaaaaaa...

Then pas balik tengok wayang nie.. g main game..lpas kn tension skit..sbenonyer xpuas hati..pasal petang td ade gamguan skit..so tepakse brenti main..hemmmm..nie pas nie...xpe la nk main brape game pom..ngko tengok si chunk n unty cek nie..amboii3 bestnyer main...yang sorang tu..pompuan melayu terakhir pon main..hemmmmmm....hihihihihihikkk...






No comments: