Saturday, January 31, 2009

X tahu...

1/2/2009... aku akan lapor diri kat Top It Industries Sdn.bhd tuk program Pegawai It ..aku dok tahu lah stakt mane kejayaan program nie... aku dh jadi fobia dengn agenda kerajaan nie sbnonyer... kawan sebaya aku skang nie..kebanyakan nyer dh kerja.. ade yang dh bekerluarga..tp aku still lg cm nie.. x tahu mane arh tuju.. maybe rezeki aku xde lg kot..or sebab aku terlalu memilih kerja... semua yang berlaku nie aku rase ade sebab dan musabab Nye..tahun baru nie dh abis sebulan..aku harap tahun nie akn ade sesuatu perubahan yang baik berlaku dlm hidup aku.. doakn la kejayaan aku ye..huhuu.. tuk kengkawan yang dpt gak projek nie..jumpe korang kt trngganu yup...

1 comment:

Anonymous said...

nyaknye ke mung ork? dakpe ah.. kekgi2 nikoh ah tu.. dh mu gane cite le ni? update ah blog kerek2 sket.. sohbeng malah ngat.. mung banyakkan bersabor dan berdoa neh..