Friday, November 14, 2008

Bangun..

5.43...talipon bunyi..Nas call..ckp dier dh smpai.. aku capai kunci kete then g amik dier... xde kete mase ni..pecut la...pas amik dier cari kedai makan.. aku lepak kat satu kedai mkan area tanjung.. smbil sembang2 oder la pape yang patut.. Ape la si Nas nie..pg2 bute sembang psal programming..hikhikhiks..tp bgus gk.. sembang punyer sembang x sedo kedai tu dh nk tutup..ermmm.. "mcik kire nie dier bayo" =Nas blanjer..hhahahahha.. so after that aku anto diri aku sndiri balik umoh...bleh!!!...aku bg Nas pkai kete coz deir nk tengok parent dier berlepas ke jeddah tunaikn haji.. so bile balik jek nengok laptop x shutdown lg.. aku tulis la pape yang patut.. so skang nk smbung tdo..orait then.. Adiiooss...

2 comments:

widydib said...

demo meme sore kawe yg baik....

hidayah | salim said...

anda telah di tagged
sila ambik soklan2 tag di page sy..thank u..hik3..