Wednesday, November 12, 2008

Masuk Opis....

Pagi YAng Gelap : Hummmm...masuk opis.. saing attendant kuar minum pagi... bile dh masuk opis balik..borink plok rase.. kosong jer.. ade yang dh keje tmpt lain.. ade yang dok mai keje.. ermmmm... borink la klu gni... si sebu,wer ngn nuzul... pg2 dh g lepo bola bowling.. nk ikut..tp cm malas jer... so stay lah kat bilik nadeem nie...

Tengoh Hari Bute : Start dr pg td sibuk ngn interbiew..
.(Interbiew mung krek krek..:)) hikhikhik.. tp dok pe lah..ari nie bleh gok blajor eclipse ngn otai kat sini..(ABg Sun KitE).... ermmmm... 1.30 makan kat kedai tepi opis tu... makan nasi lauk ayam percik..air tea 'o' ping..tibe je teringat kat someone... tp buat slamber jer.. control jer.. hikhik..ermmmm but i cannot lie to my self.. tp xpe la.. layan jer..

Petang Yang Nk Ujan : Ermmm.. aku still lg ngadap laptop aku nie.. td aku jln2 tingkat atas.. tengok kot2 ade mende yang best.. tp xde jugok.. same je lah.. lengoh pinggang la plok...(bukan sebab pape arr) hahahahahha.. letih duk ngadap nadeem... haaa ni ade cite lucu... gni.. mase aku duk ngadap laptop aku nie..tibe je si nadeem tanyer "hey man 320GB = RM300.00, is't ok.." aku pon tanyer si bedol adik kepada Mr.Kacip...... bedol pn kate ok... pastu aku cakap la kat nadeem.."haaa..ok man.." then nadeem tengok aku taip msg=ym la" pastu dier cakap " hey you talk with bedu" then aku pom say yes la kn... ermmm nk jadi ke cite... nadeem dapat harga tu pn dari bedo..aku plok tanyer bedo..hahahahha dok ke bangang namenyer tu... hahahahahaah kiteorg pn ketawe bersame... ermmmmm...tu je lah.. lucu ke dok..lucu la..lucu ork.... kut mung ah..klu dok anggap la lucu..hikhikhik THEN BALIK!!!!!!...

No comments: