Monday, November 17, 2008

Tanjung Area..

Errrmmm..mase aku g anto mek cek n ain td...smpat lagi aku snap 2,3 photo..hehehe.. nk jadi blogger yang berjaya la katekan..huhhhu..jangan marah arrr..hufff..kate si chunk..hik3... so ni lah gambo yang aku snap td.. borink mase duk tunggu mek kecek.. pastu dier kate nk g kedai payang plok..ade ke patut..hemmm..biarkan je la.. wak nape auuu mek kecek tu..hihihii.. tp aku nk say sory la cikit kat korang semua..psl gambo yang aku amik ni x clear sgt..maklum lah HP MUROOHH!!!!!.. gambo pn xclear maner..layan je la k... bleh ker..bleh laaaa.... so lepas amik mek kecek n ain anto diorang kt opis.. aku g TER.. sebuto kate dier nk beli bola bowling... tp x jadi kot..mahal la kat ctu..so alang2 dh ade kat saner mende lg si sebuto tu..sempat lg 1 game..huuuuhhhh..letih nk pkir..main ngn dik aiman kiter.. so after that balik opis.. tulih post nie..si suna plok sibuk nok dengor lagu "tanpa..."(tanpa mende krek2) nyanyian oleh sixth sense.. best katenyer..siap nk copy lirik lg..layan la suna jap..nyaknyer jgk..huhuhuu..ermmm kat sebelah kanan nie gambo bot2 yang parking kt situ(Area tanjung 2 laaa)..hujung skit tu tokang..yang sedut "pasior" tu...tu je la aku nk cite kt korang semua..hahahhaa.. borink siottt... ko nampak x gambo yang bawah nie.. yang pacang2 tu pintu gerbang Istana Maziah.. "tepi tu la jabat posnyer".... comey gok pintu gerbang tu..tapi design ye lame la skit..tp ok la...klu nk lawo2 wak sndiri la mung...hahahahhahaa...kate ayoh mung(wer)..ayoh mung pon ikut skali td...hihihi..sies2..memang gambo yang aku snap ni kurang bermutu..mung org jangan komen doh la gambo ni erkkk...wak senyap doh la...hihhihiii..ok smpai sini je lu k..daaaaa

Pintu Gerbang Istana Maziah

2 comments:

hidayah | salim said...

gambo mende xclear eh??hmm...hahaha...

widydib said...

sakit mate eh....
pening pale rase..:P