Saturday, November 22, 2008

Hayabusa...


humm..dh abis 2 hari cuti..so td aku balik la ke terengganu...mase dalam perjalanan balik ke kt, ade satu accident kat rantau abang.. melibatkn sebuah super bike... aku x tau kenape...coz time aku smpai orang dh penuh kat ctu... habis superbike tu... awok2 superbike ni aku rase mai dari singapore... tengok plat no nyer dh lain.. cmne la mamat yang bawak moto tu erkkk...aku harap xde pape la...tp nengok moto cm teruk jerk..huhuhuhu... pape pun syok gak dpt nengok superbike lain yang ade kt ctu...hihihi.. ade dari suzuki,yamaha dsb..yang perghhh nyer hayabusa woooooo... jarang dpt jumpe kat malaysia niee..yang lawo2...hhhuuuhhhh..pas snap gambo nie..aku sambung perjalanan ke destinasi pasti..aaahhhaaakkkss...errrmmm..bukan pe.. nk kejo mase weiii..kang kne anto nuzul plak..dier nk naik bus ke melake katenyer..ntahla..layaannnn... bawah ni aku snap moto hayabusa tu tuk peminat moto...huhu... berehhh...




















No comments: